Opravy analytických systémů jsou prováděny servisními techniky společnosti ALTIUM, kteří jsou pro servis daného instrumentu proškoleni ve školících střediscích výrobce, tj. Agilent Technologies. Všichni technici mají možnost konzultovat systémové závady a jejich řešení s oddělením servisní podpory výrobce. Informace o technicích a jejich specializacích jsou uvedeny v okně servisní tým.   

V případě poruchy vašeho přístroje kontaktujte servis společnosti ALTIUM pomocí servisního požadavku. Váš požadavek bude zpracován servisní koordinátorkou a předán servisnímu technikovi, který Vás bude kontaktovat v nejkratším možném termínu. Servisní technik s Vámi provede základní diagnostiku telefonicky nebo pomocí vzdáleného připojení (odkaz na na stažení a nastaveni TeamViewer najdete zde). Podle výsledku diagnostiky zajistí servisní technik potřebné náhradní díly a dle jejich dostupnosti s Vámi domluví termín návštěvy.

V určitých případech technik může zjistit, že je nutné provést opravu většího rozsahu a doporučí zvolit tzv. “Instrument Exchange Program (IEP)”. Tato forma opravy  probíhá následovně: po objednání od výrobce obdržíme repasovaný instrument (nebo jeho část) a po výměně zašleme původní vadný instrument zpět k výrobci. Pro využití IEP k opravě zákazníkovi vždy předkládáme dokument s podrobnými informacemi, který si můžete stáhnout zde.

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

ALTIUM webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru