Společnost Altium International s.r.o. je moderní obchodní společnost dlouhodobě působící na trhu v oblasti dodávek zboží v oblasti analytické instrumentace a v oblasti molekulární biologie a diagnostiky. Obchodní strategie spojená také s nabídkou kompletních servisních služeb dynamicky reaguje na vývoj a poptávku na trhu nabídkou nových služeb v oblasti vývoje cloudového řešení analýz sekvenačních dat.
Politika kvality je vyjádřením závazků vedení společnosti:
- k plnění požadavků na management kvality, ochranu životního prostřední a bezpečnosti práce
- k plnění požadavků kladených na systém kvality norem ISO 9001 a ISO 13485
- k neustálému zlepšování efektivnosti procesů a nabízených služeb
Poskytuje rámec pro stanovení a následnému přezkoumání cílů kvality patřících do:
- monitorování rizik a příležitostí pro plnění současných a budoucích požadavků zákazníků s cílem zvýšit jejich spokojenosti
- budování dlouhodobých partnerských vztahů se zákazníky s cílem reagovat na stále se zvyšující se nároky na poskytované služby
- udržování vzájemných a dlouhodobých partnerských vztahů s dodavateli
- průběžné zlepšování efektivnosti realizovaných procesů a realizací včasných a bezproblémových dodávek zboží a služeb včetně odpovědného chování vůči životnímu prostředí
- Rozšiřování portfolia služeb k trvalé konkurenceschopnosti
- vytváření příznivých a motivujících podmínek pracovního prostředí zaměstnanců
- dodržování ochrany zaměstnanců v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany, včetně dalšího vzdělávání k zajištění jejich profesního růstu a rozvoje
- podpora otevřeného dialogu se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky, státní správou a dalšími zainteresovanými stranami s interakcí na podněty
- sledování právních norem a předpisů, vytváření podmínek k jejich dodržování
- podpora vědy a výzkumu formou sponzoringu
- udržování řádného stavu zdrojů a infrastruktury
Vedení společnosti se osobně zavazuje angažovat při plnění požadavků systému managementu kvality. Od všech svých zaměstnanců, kteří jsou průběžně seznamováni s jednotlivými částmi systému managementu kvality očekává důsledné dodržování nastavených procesů, pochopení politiky kvality společnosti, spolu s dodržováním kodexu etiky, dodržováním právních norem a předpisů, aktivní přístup a hledání podnětů k neustálému zlepšování procesů a souvisejících činností a jejich loajalitu vůči společnosti. Politika kvality je průběžně přezkoumávána, aktualizována a upřesňována do cílů kvality pro jednotlivé kalendářní roky.
Pro další informace ohledně ISO certifikace a politiky kvality kontaktujte Lenka Peterková, e-mail lenka.peterkova@hpst.cz
V Praze 1.6.2023
RNDr. Karel Vranovský, CSc., jednatel
Jsme držiteli ISO 9001:2015 Standard managementu kvality a ISO 13485:2016 Certifikace systému řízení kvality zdravotnických prostředků