Obchodní referent/ka pro obchod s laboratorními přístroji v oblasti chromatografie, hmotnostní spektrometrie, atomové a molekulové spektroskopie

Popis

Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží a přístroje z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii a molekulovou spektroskopii. Druhou velmi významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie. 

Kromě prodeje se zabývá i servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. A právě nyní potřebujeme rozšířit tým a hledáme

Obchodní referent/ka pro obchod s laboratorními přístroji v oblasti chromatografie, hmotnostní spektrometrie, atomové a molekulové spektroskopie 

Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.

Co byste u nás dělali?

  • Zajištění komplexního procesu dodávek přístrojů laboratoní techniky zákazníkovi vč. objednávek u dodavatele, zajištění přepravy a instalace u zákazníka, dovozu zboží až po konečnou fakturaci obchodních případů
  • Administrativní podporu obchodního týmu
  • Telefonická a emailová komunikace s obchodními partnery, koncovými zákazníky a obchodníky a kolegy
  • Spolupráce při auditu
  • Plnění Ad-hoc úkolů

Co bychom pro Vás měli?

  • Stabilní práci, která Vás nebude nudit
  • Řešení komplexních obchodních případů
  • Funkční ERP systém, který provede celým obchodním procesem
  • Krásné pracovní prostředí v nově zrekonstruované vile
  • Příjemnou atmosféru v pracovním kolektivu
  • Zaškolení
  • Výborné platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Notebook, mobilní telefon, multisport kartičku, stravenky plně hrazené, penzijní připojištění
  • 3 dny sickday

Co bychom od Vás očekávali?

  • Přirozeně komunikující a samostatnou osobnost se smyslem pro zodpovědnost za výsledek
  • SŠ/VŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku a praxe v obchodní společnosti
  • základní znalost zákona o DPH a základní znalost účetních předpisů ČR
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovni A2,
  • pozitivní myšlení a motivaci k úspěchu
  • týmový hráč
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
  • preciznost a smysl pro detail
  • Ovládání PC (MS Office, internet) znalost Dynamics 365 Business Central výhodou

 Kdy můžete nestoupit?

  • ideálně ihned

Kam se obrátit?

Barbara Záhorová
Tel.: 602 179 746
E-mail: barbara.zahorova@altium.net 

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

ALTIUM webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru